تست روانشناسی

تست های روان شناسی به ما کمک می کنند تا بهتر خود و وضعیتی را که در آن قرار گرفته ایم را بشناسیم تست زیر هم برای این است که بدانید آیا اضطراب دارید و این اضطراب تا چه حد است؟در تست زیر تعیین کنید در همین لحظه چه احساسی دارید؟!
1 -به خود مطمئن هستم؟
الف) بسیار زیاد  ب)زیاد ج)تا حد متوسط ه-)هرگز
2- نمی توانم بر افکار خود تمرکز کنم؟
الف) بسیار زیاد ب) زیاد ج) تا حد متوسط ه-)هرگز
3- آرام هستم؟
الف) بسیار آرام ب) تا حدود زیادی آرام ج) کمی آرام ه-)هرگز
4- عصبی هستم؟
الف) هرگزب)بسیار کم ج) تا حد متوسط ه-)همیشه
5 -ناراحت هستم؟
الف) هرگز ب) بسیار کم ج) تا حد متوسط د)خیلی ه-)هرگز
6- بدنم همواره مرطوب است؟
الف) هرگز ب)بسیار کم ج)تا حد متوسط د)خیلی ه-)همیشه
7- نفسم منظم است؟
الف) هرگز ب)بسیار کم ج) تا حد متوسط د)خیلی ه-)همیشه
8- احساس تنش در معده دارم؟
الف) هرگز ب)بسیار کم ج) تا حد متوسط د)خیلی ه-)همیشه
حالا امتیازها را با هم جمع کنید:
الف) 1امتیاز،  ب)2 امتیاز، ج) 3 امتیاز، د) 4 امتیاز، ه) 5 امتیاز
امتیاز بین 32 تا 50:شما به اضطراب شدید مبتلا هستید، به طور حتم باید به روان شناس مراجعه کنید.
امتیاز بین 24 تا 32:اضطراب شما کمی بیش از حد طبیعی است که با توجه به شدت کم اختلال، می توانید با استفاده از کتاب های اضطراب آن را هم برطرف کنید.
امتیاز کمتر از 24:افراد طبیعی را می رساند که اختلال اضطرابی و مشکل عمده ای ندارند.



نظرات شما عزیزان:

بسیج تربیت بدنی
ساعت16:40---6 دی 1392
سلام به وبلاگ بسیجم سر بزنین متشکر میشیم

یه خواهش
ساعت8:20---30 آذر 1392
میشه نویسنده ها لطف کنن و فایلای 4 به بعد حرکات اصلاحی و فایل 5 تا متن زبان رو بزارن رو وب

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 30 آذر 1392 ا 1:10 نويسنده : heidari ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.